» » » Kolonkata и аз – Финалът

kolonkata.info

Kolonkata.info бе създадена, развита и поддържана от само един човек – от мен, Анна Стоянова. С творчески ентусиазъм, въображение, решимост, постоянство и сила на духа създадох единствената културна медия САМО за културни събития с вход свободен.

Позиционирах сайта на първи позиции в Google по различни ключови думи, отнасящи се до „събития в София”.

Kolonkata.info бе медиен партньор на редица събития по покана на организаторите им, сред тях:
  • MENAR Festival
  • Sofia Biting Docs
  • Детски панаир
  • Expo4Kids
  • ArtBox
  • BraZZobraZZie
  • BOOM Art базари
  • LaYali Bulgaria
  • Groove Masters
  • Кино прожекция, организирана от Българска Хънгтинтън Асоциация
Достигнах не само до екраните на читателите, а и до техните сърца

„Здравейте, Ани. Сайтът Ви е много хубав, смислен и полезен. Търсила съм и съм гледала и други с подобно съдържание, но Вашият е най-добре оформен и естетически, и като информация. Личи си, че сте вложили цялото си сърце. Сайтът е полезен и вярвам нужен на много хора!” С. Стоянова
„Здравей Ани, имам на фаворити запаметени около 20-ина страници за събития в София, но никъде не е така пълно, подредено и изчерпателно като при теб.” В. Методиева 
„Винаги съм считала ,,Колонката” за интригуващ и полезен за много хора сайт, и много добросъвестно поддържан, и съжалявам, че е ориентиран само към аудиторията, населяваща София.” М. Танева
„За мен kolonkata.info винаги е бил прекрасен и полезен сайт - винаги го следя, споделяла съм го много, много пъти... и продължавам да го правя... Наистина един от редките и много полезни и хубави сайтове...” В. Йовчева
Началото на проекта Kolonkata.info поставих през 2011 година.
В пика на неговото развитие, обявих финала му в края на 2016-та.

Ако смятате, че богатият ми опит може да е полезен за вашата медия, събитие, екип, може да се свържете с мен през имейл: contacts@kolonkata.info или на тел. 0896 780 760

Анна (Ани) Стоянова

«
Следващо
Това е най-новото събитие.
»
Предишно
По-стара публикация

6 коментара:

  1. Анонимен2.01.17 г., 15:36

    Защоооооо?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това е най-затрогващата реакция, която можех да получа :) Благодаря, че сте посещавали kolonkata!

      Изтриване
  2. Анонимен3.01.17 г., 21:33

    Всеки би оценил интелигентното изразяване, естетическия вкус и многослойната душевна природа :) Дано решението ви е логично следствие от хубави събития!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря за високата оценка! Нагласата ми е да създавам света, в който искам да живея и kolonkata бе плод именно на това стремление. Щастлива съм, че читателите харесаха "моя свят". А за решението ми - надявам се чрез него да повлека поредица от добри събития :) Не знам името Ви, но Ви желая живот в изобилие от добро!

      Изтриване
  3. Анонимен7.01.17 г., 23:52

    Анета благодари на Ани и пожелава сбъдване на всички надежди винаги с :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще се постарая, Анета, за усмивките - винаги! :)

      Изтриване