Как да бъдем повече от успешни в умението да продаваме? Достатъчно
въздействащи ли са нашите послания към клиента? Кой е доволен повече - този, който
продава или този, който купува? Как се вписва неврологията в концепцията на успешните
сделки? На тези и много други въпроси, отговор ще даде авторът на световния
бестселър „Невро-Продажби” - Саймън Хезълдейн. След изключително успешното си първо
представяне пред българска публика на тема преговори, този път Саймън ще въведе
аудиторията в цялостния процес на успешните продажби с помощта на техники от неврологията.
В целодневен семинар на тема „Невро-Продажби”, на 26 ноември
2015 г., в Интер Експо Център в София, международният лектор и автор на
бестселъри в областта на продажбите Саймън Хезълдейн ще разкрие тайните:
- Как да направите триумф от първото си представяне, за да ви потърсят отново.
- Как „мисли” мозъкът, когато взима решение за покупка.
- Какви послания ви трябват, за да стимулирате трите части на мозъка, от които зависи клиентът да каже „ДА”.
- Кое поведение е правилно и кое няма да се хареса на клиента.
- Сигналите на тялото - как да ги разгадаете, за да надникнете в мислите на клиента.
- Защо трябва да имате минимум четири различни презентации при продажба, за да имате успех?
Кой е Саймън Хезълдейн, какво означава невро-продажби и как
ще протече семинарът в София, споделя в интервю самият г-н Хезълдейн.
Саймън, разкажи ни малко повече за себе си?
Аз съм международен лектор, автор на пет бестселъра и консултант.
Живея в английската провинцията с моята съпруга, син и много голямо куче!
Бил си няколко пъти в България. Какво те впечатли най-много от
нашата страна?
Отношението на българите - по-специално, желанието им да се учат,
да растат и да се развиват.
Имаме няколко въпроса, свързани с твоя семинар в София този ноември,
посветен на невро-продажбите. Първият от тях е как функционира мозъкът, когато взема
решения за покупка, и как да използваме това като наше предимство при продажба?
Неврологията ни показва как функционира мозъкът, когато взимаме
решение да направим покупка или не. Едно много важно нещо, върху което да се съсредоточим
е, че ако мозъкът се чувства неудобно, е по-малко вероятно да се вземе решение за
покупка. Затова е от голямо значение специалистите по продажби да карат своите клиенти
да се чувстват спокойно и комфортно преди да им продават.
Би ли ни казал как да структурираме нашето съобщение (за продажба),
за да се хареса на човешкия мозък и да получим отговор „да”?
Има три области на мозъка, за които трябва да мислим. Първо е
най-примитивната част, която до голяма степен е съсредоточена върху оцеляването.
Това е частта, която трябва да накараме да се чувства удобно, както споменах по-рано,
тъй като тя е винаги нащрек срещу всичко, което счита за заплаха. И един непознат,
като новият специалист по продажби, ще бъде третиран като потенциална заплаха от
тази област на мозъка. На второ място е емоционалната област на мозъка или лимбичната
система. На трето - рационалната. Неврологията
показва, че 95% от процеса на вземане на решения от човека се осъществява в първите
две области и следователно трябва да направим така, че мозъкът да се чувства удобно
и добавим емоционален призив към нашите търговски съобщения, за да бъдат успешни.
Какво предимство дава използването на адаптивните продажбени
стратегии?
Мозъкът е източникът на личностните характеристики и поведенческия
профил у хората, което включва как те предпочитат да получават информация и да вземат
решения. Адаптивните продажби позволяват на специалистите по продажби да бъдат в
състояние да идентифицират профила на клиента и след това да променят своя подход,
за да направят продажбите си по-лесно и успешно. Ще се обясня точно как да направите
това по време на моя семинар в София.
Какво е „brain friendly” продажбено съобщение и как да го доставим?
Има редица елементи, за да направите своето продажбено съобщение
приятно за мозъка, но две от най-важните неща са: - да покажете на клиента как това,
което продавате, ще му помогне да реши свой проблем - и как ще достигне до по-успешен
и удовлетворяващ резултат.
Кои са типовете поведение, които мозъкът не харесва и ще прекратят
продажбата?
Има някои специфични типове, които трябва да се избягват при
всеки от четирите основни поведенчески профила и ще разкажа за тях в подробности
по време на гостуването си в София. Най-общо трябва да се избегне провал в това
да създадете удобство на клиента и откриването на специфичните му нужди.
Често казваш, че трябва да имаме (поне) четири много различни
презентации за продажби, ако искаме да успеем. Защо?
На първо място трябва да се адаптирате към четирите основни поведенчески
профила и второ - в B2B продажбите говорим за различни купувачи с различни нужди
и интереси и трябва да помислите внимателно и за тях. Един главен изпълнителен директор
има различни интереси с в сравнение с един оперативен мениджър.
Как да направим себе си запомнящи се, така че клиентите да ни
потърсят отново?
Има няколко варианта да направите себе си много запомнящи се,
но мощен начин е да се уверите, че показвате на клиента много ясна разлика между
сегашното му състояние и по-доброто положение, в което ще бъде след покупката. Покажете
им привлекателното бъдеще, добавете някакъв емоционален апел и ще ви запомнят!
Разкажи ни повече за твоята конференция в София на 26 ноември.
Какво да очакват посетителите?
На 26 ноември ще поведа хората на пътешествие от самото начало
на процеса на продажба през целия път до края, където клиентът казва „да” и дава
парите си на тях. Идвам в София, за да споделя силни продажбени техники, основаващи
се на неврологията, които ще дадат на посетителите несправедливо предимство пред
конкурентите им.
Ако работите в сферата на продажбите, желаете да подобрите
своите резултати при сключване на сделки и лично представяне, то семинарът „Невро-Продажби”
на Саймън Хезълдейн е задължителна част от вашето професионално-израстващо портфолио.
Запазете своя билет за събитието тук. Ако не останете доволни от проведеното събитие, ще получите
цялата сума обратно.
Тази статия е спонсорирана от WE Events.
Няма коментари: